Have a question?
Message sent Close

Blog

Η εμφάνιση του e-learning στο χώρο της εκπαίδευσης, και στην περίπτωσή μας στην ξενόγλωσση εκπαίδευση, έχει δημιουργήσει φανατικούς υποστηρικτές αλλά και πολέμιους αυτής της μορφής μαθημάτων. Η παγκόσμια βιβλιογραφία αυξάνεται σε όγκο και σπουδαιότητα συνεχώς και συνεχώς πληθαίνουν οι μύθοι και οι αλήθειες σχετικά με το e-learning.  Σ’ ένα σύντομο άρθρο όπως αυτό, δεν μπορώ να αναφέρω ούτε καν ακέραιο ποσοστό, ίσως μικρό δεκαδικό %. Γι’ αυτό θα επικεντρωθώ σε ένα μύθο –ότι το e-learning δεν είναι αποτελεσματικός τρόπος μάθησης.

Δουλεύω πολλά χρόνια εξ αποστάσεως, με μαθητές από Ελλάδα και Αυστραλία. Οι μαθητές μου από την Αυστραλία έκαναν μάθημα ιδιαίτερο μόνοι τους  , χωρίς να ανήκουν και σε τμήμα  και  πήραν  8ρια overall score IELTS και PTE Academic.  Όμως  φετινό μάθημα με το Νίκο  είχε την εξής ιδιαιτερότητα: ο Νίκος, φοιτητής στη Χίο,  έκανε ιδιαίτερο μόνος του online, αλλά έμπαινε και σε τμήμα πραγματικών μαθητών μας στο KESC από το laptop του. Οι τεχνικές της διαχείρισης τέτοιου υβριδικού e-learning δεν είναι εύκολες. Χρειάζονται γνώσεις  χειρισμού υπολογιστών και της σύγχρονης πλατφόρμας e-learning, και    γνώσεις διδακτικής και μεθοδολογίας. Αυτή ήταν και η εξειδίκευσή μου στο Cambridge DELTA, Module 3.

H επιτυχία του Νίκου στο ECPE φέτος μου έδωσε ιδιαίτερη χαρά γιατί απέδειξε ότι η εικονική τάξη μπορεί κάλλιστα να έχει τα ίδια αποτελέσματα με την πραγματική όταν δάσκαλος και μαθητές έχουν πιστέψει στην αποτελεσματικότητα τέτοιου είδους τάξης.

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
Skip to content